سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید امروز: 598 ، بازدید دیروز: 377 ، کل بازدیدها: 12927344


صفحه نخست      

شکسته باد دلم، گر دل از تو بردارم

بدست علیرضا بابایی در دسته حسین منزوی تاریخ : 95/5/21 ساعت : 10:28 صبح

شکسته باد دلم، گر دل از تو بردارم

 

الا که از همگانت عزیزتر دارم

شکسته باد دلم، گر دل از تو بردارم

 

اگر چه دشمن جان منی، نمی دانم

چرا ز دوست ترت نیز، دوست تر دارم

 

بورز عشق و تحاشی مکن که با خبری

تو نیز از دل من ، کز دلت خبر دارم

 

قسم به چشم تو، که کور باد چشمانم

اگر به غیر تو با دیگری نظر دارم

 

کدام دلبری؟ آخر به سینه، غیر دلی

که برده ای تو؟ دل دیگری مگر دارم؟

 

برای آمدنم آن چه دیگران دانند

بهانه ای است که من مقصدی دگر دارم

 

دلم به سوی تو پر می زند که می آیم

به شوق توست که آهنگ این سفر دارم

 

اگر به عشق هواداری ام کنی وقت است

که صبر کرده ام و نوبت ظفر دارم

 

 

حسین  منزوی


دیگر اشعار : حسین منزوی
دیدگاه

نویسنده : علیرضا بابایی

محبوب کردن