سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید امروز: 851 ، بازدید دیروز: 974 ، کل بازدیدها: 12933859


صفحه نخست      

هی نگو حوصله کن. فرصت من محدود است

بدست علیرضا بابایی در دسته محسن مهرپرور تاریخ : 93/3/16 ساعت : 5:0 عصر

 هی نگو حوصله کن. فرصت من محدود است

 

هی نگو حوصله کن. فرصت من محدود است

ای اجل دست بجنبان و نگو که زود است

 

این همه مهلت بیهوده به کافر دادن

این همه پند و نصیحت شدنم بیهودست

 

نه امیدی به مسلمان شدن من باقیست

نه امیدی به نویدی که خدا فرمودست

 

اختیاری که به من داده ز من سلب شده

از همان روز ازل قسمت من این بودست

 

من به راه کج و بی راهه گرفتار شدم

چه کنم راه رسیدن به خدا مسدود است

 

توبه از گرگی شنیدیم که چوپان شده است

گوسفندان به خدا توبه ی او مردود است

 

من به دینی که تو داری به خدا مشکوکم

تو که دستت به جدا کردنمان آلودست

 

گردن از چوبه ی اعدام تو را میخواهد

ای اجل دست بجنبان و نگو که  زود است

 

 


دیگر اشعار : محسن مهرپرور
دیدگاه

نویسنده : علیرضا بابایی

محبوب کردن