سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید امروز: 498 ، بازدید دیروز: 559 ، کل بازدیدها: 12950786


صفحه نخست      

خاطرت را از خودم هم بیشتر میخواستم

بدست علیرضا بابایی در دسته سمانه میرزایی تاریخ : 93/1/19 ساعت : 11:53 صبح

خاطرت را از خودم هم بیشتر میخواستم

 

خاطرت را از خودم هم بیشتر میخواستم

با دعای هر شب و با چشم تر میخواستم


انتهای جاده های بی تو بن بست است و من

از تو تا مقصد فقط یک همسفر میخواستم


جز تو با من هیچ کس تصمیم جنگیدن نداشت

حیف از دشمن ، برای خود سپر میخواستم


من که عمری تشنه ی قدری محبت بوده ام

از تو تنها سایه ای بر روی سر میخواستم


زندگی از ریشه خشکیده است ، آه ، ای کاش که

جای باران از خدا مشتی تبر میخواستم


هیچ وقت این زندگی بعد تو چیزی کم نداشت

خاطرم را بیشتر از تو اگر میخواستم

 

 

سمانه میرزایی


دیگر اشعار : سمانه میرزایی
دیدگاه

نویسنده : علیرضا بابایی

محبوب کردن