سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید امروز: 192 ، بازدید دیروز: 644 ، کل بازدیدها: 12953719


صفحه نخست      

ضرب گشتم در تو پس از خویشتن کم می شوم

بدست علیرضا بابایی در دسته مهدیه امینی تاریخ : 93/1/17 ساعت : 1:0 عصر

ضرب گشتم در تو پس از خویشتن کم می شوم

 

ضرب گشتم در تو پس از خویشتن کم می شوم

آه! خوشحالم که دارم با تو مدغم می شوم

 

ابر باشی ابر خواهم گشت ای محبوب من

تو به هر شکلی که خواهی بود من هم می شوم

 

ای طلای قیمتی لختی به من فرصت بده

تو طلا می خواهی ام؟...یک لحظه... دارم می شوم

 

عشق مانند مسیحا در درونم زاده شد

صد غزل عیسی سرودم ، آه مریم می شوم

 

تا بلرزم قهر چشمان تو را ، در ذات خویش

پایکوبان ، لرز لرزان ، رعشه بم می شوم

 

تا تو را دارم ندارم هیچ کمبودی عزیز

بیشتر می خواهمت وقتی ز خود کم می شوم

 

مهدیه امینی


دیگر اشعار : مهدیه امینی
دیدگاه

نویسنده : علیرضا بابایی

محبوب کردن