سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید امروز: 880 ، بازدید دیروز: 528 ، کل بازدیدها: 12932914


صفحه نخست      

من با غزلی قانعم و با غزلی شاد

بدست علیرضا بابایی در دسته محمدعلی بهمنی تاریخ : 93/1/14 ساعت : 8:56 صبح

من با غزلی قانعم و با غزلی شاد

 

من با غزلی قانعم و با غزلی شاد 

تا باد ز دنیای شما قسمتم این باد

 

ویرانه نشینم من و بیت غزلم را

هرگز نفروشم به دو صد خانه آباد

 

من حسرت پرواز ندارم به دل آری

در من قفسی هست که می خواهدم آزاد

 

ای باد تخیل ببر آنجا غزلم را

کش مردم آزاده بگویند مریزاد

 

من شاعرم و روز و شبم فرق ندارد

آرام چه می جویی از این زاده اضداد؟

 

می خواهم از این پس همه از عشق بگویم

یک عمر عبث داد زدم بر سر بیداد

 

مگذار که دندانزده غم شود ای دوست

این سیب که نا چیده به دامان تو افتاد

 

 محمد علی بهمنی


دیگر اشعار : محمدعلی بهمنی
دیدگاه

نویسنده : علیرضا بابایی

محبوب کردن