سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید امروز: 415 ، بازدید دیروز: 1253 ، کل بازدیدها: 12958627


صفحه نخست      

بعدِ تو منظره ی کوچه ی مان فرق نکرد

بدست علیرضا بابایی در دسته صنم نافع تاریخ : 93/1/13 ساعت : 7:15 صبح

بعدِ تو منظره ی کوچه ی مان فرق نکرد

 

بعدِ تو منظره ی کوچه ی مان فرق نکرد

پنجره ، چهره ی من ،سوزِ اذان فرق نکرد

 

سرِ هر پیچ که عمداً به تو برمی خوردم

سرخیِ صورت من از هیجان فرق نکرد

 

بعد ِ تو مادرم از عشق مرا می ترساند   !

حسِّ من زیر قدم های زمان فرق نکرد

 

بی تو در گیرِ خیالاتِ پُر از درد شدم

روی بوم غزلم رنگ ِ خزان فرق نکرد

 

روز وُ شب، خوانده شدی در دلِ هر تصنیفی

بعد تو سوزِ قمر، لحنِ بنان فرق نکرد

 

مردی از جنس تو در قصه ی من مانده هنوز...

سالها رفت، ولی مردِ جوان فرق نکرد

 

هر چه می خواستم از شب به حقیقت پیوست

روز شد، چهره ی بی رحمِ جهان فرق نکرد 

 

صنم نافع


دیگر اشعار : صنم نافع
دیدگاه

نویسنده : علیرضا بابایی

محبوب کردن