سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید امروز: 304 ، بازدید دیروز: 1109 ، کل بازدیدها: 12952399


صفحه نخست      

از خستگی روز همین خواب پر از راز

بدست علیرضا بابایی در دسته محمدعلی بهمنی تاریخ : 93/1/6 ساعت : 6:27 عصر

از خستگی روز همین خواب پر از راز

 

از خستگی روز همین خواب پر از راز

کافیست مرا،ای همه خواسته ها تو

دیشب من و تو بسته ی این خاک نبودیم

من یکسره آتش،همه ذرات هوا تو

پژواک خودم بودم و خود را نشنیدم

ای هرچه صدا،هرچه صدا،هرچه صدا-تو

آزادگی و شیفتگی مرز ندارد

حتی شده ای از خودت آزاد و رها تو

یا مرگ و یا شعبده بازان سیاست؟

دیگر نه و هرگز نه،که یا مرگ که یا تو

وقتی همه جا از غزل من سخنی هست

یعنی همه جا تو، همه جا تو، همه جا تو

 

پاسخ بده ازاین همه مخلوق چرا من؟

تا شرح دهم، از همه ی خلق چرا تو؟

 

محمد علی بهمنی


دیگر اشعار : محمدعلی بهمنی
دیدگاه

نویسنده : علیرضا بابایی

محبوب کردن