سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید امروز: 716 ، بازدید دیروز: 644 ، کل بازدیدها: 12954243


صفحه نخست      

قسم به نم نم باران که دوستت دارم

بدست علیرضا بابایی در دسته رضا احسان پور، رضا احسان‌پور تاریخ : 92/12/26 ساعت : 8:13 عصر

قسم به نم نم باران که دوستت دارم ?  به اشک های خیابان که دوستت دارم

 

قسم به نم نم باران که دوستت دارم 

به اشک های خیابان که دوستت دارم

 

قسم به سعدی و حافظ، به منزوی... قیصر

به شاعران پریشان که دوستت دارم

 

قسم به مجلس مادر، به کاسه ی شله زرد

به نذرهای فراوان که دوستت دارم

 

ورای فقه، ورای کلام، باور کن

ورای فلسفه... عرفان... که دوستت دارم

 

بجای این که بخواهم ... و یا ... ولش کن! نه!

عجیب نیست کماکان که دوستت دارم

 

قسم نمی خورم اما اگر قسم بخورم

به آیه آیه ی قرآن که دوستت دارم . . . !

 

رضا احسان پور


دیگر اشعار : رضا احسان پور، رضا احسان‌پور
دیدگاه

نویسنده : علیرضا بابایی

محبوب کردن