سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید امروز: 502 ، بازدید دیروز: 528 ، کل بازدیدها: 12932536


صفحه نخست      

پر زدن از دام ابریشم به من هم می رسد

بدست علیرضا بابایی در دسته مهدی مظاهری تاریخ : 91/8/16 ساعت : 6:20 عصر

 

پر زدن از دام ابریشم به من هم می رسد

 

پر زدن از دام ابریشم به من هم می رسد

شادمانی های بعد از غم به من هم می رسد

                   برگ ها از شاخه می افتند و تنها می شوند

                   از جدایی ، گرچه می ترسم ، به من هم می رسد

هر کجا هستم من از یاد تو غافل نیستم

در خیابان شاخه ی مریم به من هم می رسد

                   گندم گیسوی تو از باغ مینو بهتر است

                   از گناه حضرت آدم به من هم می رسد

گر چه از من هیچکس غیر از وفاداری ندید

بی وفایی های این عالم به من هم می رسد

                   هر کجا سروی به خاک افتاد با خود گفته ام

                   نوبت هیزم شدن کم کم به من هم می رسد

 

مهدی مظاهری

 


دیگر اشعار : مهدی مظاهری
دیدگاه

نویسنده : علیرضا بابایی

محبوب کردن