سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید امروز: 356 ، بازدید دیروز: 559 ، کل بازدیدها: 12950644


صفحه نخست      

من راه را گم کرده ام

بدست علیرضا بابایی در دسته علیرضا بدیع تاریخ : 91/9/30 ساعت : 10:43 عصر

من راه را گم کرده ام

 

 

باز هم تسبیح بسم الله را گم کرده ام

شمس من کی می رسد؟ من راه را گم کرده ام

                طره از پیشانی ات بردار ای خورشیدکم!

                در شب یلدا مسیر ماه را گم کرده ام

در میان مردمان دنبال آدم گشته ام

در میان کوه سوزن کاه را گم کرده ام

                زندگی بی عشق شطرنجی ست در خورد شکست

                در صف مشتی پیاده شاه را گم کرده ام

خواستم با عقل راه خویش را پیدا کنم

حال می بینم که حتا چاه را گم کرده ام

                زندگی آنقدر هم درهم نبود و من فقط

                سرنخ این رشته ی کوتاه را گم کرده ام …

 

علیرضا بدیع

 


دیگر اشعار : علیرضا بدیع
دیدگاه

نویسنده : علیرضا بابایی

محبوب کردن