سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید امروز: 530 ، بازدید دیروز: 787 ، کل بازدیدها: 12953413


صفحه نخست      

من آن یخم که از آتش گذشت و آب نشد

بدست علیرضا بابایی در دسته غلامرضا_طریقی تاریخ : 100/5/3 ساعت : 9:23 صبح

من آن یخم که از آتش گذشت و آب نشد

 

من آن یخم که از آتش گذشت و آب نشد

دعای یک لب مستم که مستجاب نشد

 

من آن گلم که در آتش دمید و پرپر شد

به شکل اشک درآمد ولی گلاب نشد

 

نه گل که خوشه‌ی انگور گور خود شده‌ای

که روی شاخه دلش خون شد و شراب نشد

 

پیمبری که به شوق رسالتی ابدی

درون غار فنا گشت و انتخاب نشد 

 

نه من که بال هزاران چو من به خون غلطید

ولی بنای قفس در جهان خراب نشد

 

هزار پرتو نور از هزار سو نیزه

به شب زدند و جهان غرق آفتاب نشد

 

به خواب رفت جهان آنچنان که تا به ابد

صدای هیچ خروسی حریف خواب نشد 

 

#غلامرضا_طریقی


دیگر اشعار : غلامرضا_طریقی
دیدگاه

نویسنده : علیرضا بابایی

محبوب کردن