سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید امروز: 747 ، بازدید دیروز: 644 ، کل بازدیدها: 12954274


صفحه نخست      

غمم را شرح خواهم داد اگر پیدا کنم گوشی

بدست علیرضا بابایی در دسته سجاد_رشیدی_پور تاریخ : 100/4/29 ساعت : 9:31 صبح

غمم را شرح خواهم داد اگر پیدا کنم گوشی  اگر پیدا کنم همقد تنهاییم، آغوشی

 

غمم را شرح خواهم داد اگر پیدا کنم گوشی

اگر پیدا کنم همقد تنهاییم، آغوشی

 

که ام؟ در وعده گاه خنجر و نیرنگ، سهرابی

میان آتشی از کینه و تهمت، سیاووشی

 

چنان بر چهره ام با غصه چنگ انداختی دنیا

که از شادی نشانم نیست جز لبخند مخدوشی

 

من از صدها تَرَک در پای بست خانه، آگاهم

دلم را خوش نخواهد کرد هیچ ایوان منقوشی

 

به دنبال هماوردم مرو، بیهوده می گردی

به قصد نفی و انکارم میا، بیهوده می کوشی

 

فریب جان ِسرشار از سکوتم را مخور، روزی

دهان از خون دل وا می کند هر کوه خاموشی

 

#سجاد_رشیدی_پور


دیگر اشعار : سجاد_رشیدی_پور
دیدگاه

نویسنده : علیرضا بابایی

محبوب کردن