سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید امروز: 701 ، بازدید دیروز: 974 ، کل بازدیدها: 12933709


صفحه نخست      

از من کسی دلداده تر پیدا نخواهی کرد

بدست علیرضا بابایی در دسته محمدحسن‌_جمشیدی تاریخ : 100/4/23 ساعت : 5:28 عصر

از من کسی دل‌داده‌تر پیدا نخواهی کرد

از من کسی دل‌داده‌تر پیدا نخواهی کرد

می‌دانم اما با دل ما تا نخواهی کرد

 

مهتاب من ، تنهایی مرداب را دریاب! 

این برکه دل‌مرده را دریا نخواهی کرد؟ 

 

بین من و تو هرچه باشد راز خواهد ماند 

ای عشق! می‌دانم مرا رسوا نخواهی کرد

 

ای دل! چرا لاف جدایی می‌زنی وقتی 

یک روز را بی فکر او، فردا نخواهی کرد 

 

گفتی به جای عشق حرفی تازه باید زد 

با این بهانه مشت ما را وا نخواهی کرد

 

پایان تلخ، از ما فقط تکرار می‌سازد

با این جدایی قصه را زیبا نخواهی کرد 

 

#محمدحسن‌_جمشیدی


دیگر اشعار : محمدحسن‌_جمشیدی
دیدگاه

نویسنده : علیرضا بابایی

محبوب کردن