سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید امروز: 340 ، بازدید دیروز: 377 ، کل بازدیدها: 12927086


صفحه نخست      

گر چه دور خانه ام صدها نگهبان داشتم

بدست علیرضا بابایی در دسته تاریخ : 97/6/15 ساعت : 11:17 صبح

گر چه دور خانه ام صدها نگهبان داشتم

 

گر چه دور خانه ام صدها نگهبان داشتم

باز با غم رفت و آمد های پنهان داشتم

 

گرچه تنها حربه ام اشک است حالا ، یک زمان

در نگاهم جنگجوهای فراوان داشتم...

 

از همان روزی که آدم سیب را از من گرفت

پا به پایش در دل تاریخ جریان داشتم..

 

عشق با من بود.. لیلاوار یا سودابه وار

خوب و بد.. اما به احساس خود ایمان داشتم

 

داستانم هفت خوان رستم دستان نشد

من ولی اندازه ی سهم خودم خوان داشتم

 

باز هم دلخوش به این بودم که بادی می وزد

قدر موهایم اگر روز پریشان داشتم...

 

خوب شد ای شانه ی مردانه از راه آمدی

چند وقتی بود خیلی حس باران داشتم...

 

#سیده_تکتم_حسینی


دیگر اشعار :
دیدگاه

نویسنده : علیرضا بابایی

محبوب کردن