سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید امروز: 126 ، بازدید دیروز: 377 ، کل بازدیدها: 12926872


صفحه نخست      

اهل پرهیزم ولی می خواره می آیم به چشم!

بدست علیرضا بابایی در دسته اصغر عظیمی مهر تاریخ : 97/4/17 ساعت : 11:22 صبح

اهل پرهیزم ولی می خواره می آیم به چشم!

 

 

اهل پرهیزم ولی می خواره می آیم به چشم   !

خانمان دارم ولی آواره می آیم به چشم!

 

نیّتم بد نیست ، اما در زمان گفتنش

از غلط اندازی ام پتیاره می آیم به چشم!

 

گرچه یک عمر است دارم گوشه گیری می کنم

باز در هر محفلی همواره می آیم به چشم!

 

هرچه می پوشم به من می آید ، اما ظاهراً

در نگاهت در لباسی پاره می آیم به چشم!

 

بس که در این کوچه دائم رفت و آمد می کنم

پیش چشم دیگران گهواره می آیم به چشم !

 

عاشقانت روز و شب از کوچه ات رد می شوند

منتها تنها من ِ بیچاره می آیم به چشم !

 

#صغر عظیمی مهر

 


دیگر اشعار : اصغر عظیمی مهر
دیدگاه

نویسنده : علیرضا بابایی

محبوب کردن