سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید امروز: 271 ، بازدید دیروز: 377 ، کل بازدیدها: 12927017


صفحه نخست      

چه شود پر شود از حجم لطیفت بغلم

بدست علیرضا بابایی در دسته تاریخ : 96/6/21 ساعت : 11:15 صبح

چه شود پر شود از حجم لطیفت بغلم

 

چه شود پر شود از حجم لطیفت بغلم

نازکم! دلبرکم! شور کلامم! غزلم!

 

گرچه لشکر کشد از هر طرفی غم سویم

تلخی ای نیست چو الطاف تو باشد عسلم!

 

عشوه های تو در آشوب دلم بی بدل اند

من هم ای زلزله در درک لبت بی بدلم

 

در لبت مستی انواع شراب ناب است

من اگر مست ام و لایعقلم از این قبَلم

 

چون شد آن راز گشاینده در آغوش تو کشف

باز شد چم و خم معنی خیرالعملم

 

تو بگو بوسه چه آداب و رسومی دارد

تا من اجرا کنم ای که چو تویی بی جدلم

 

تا دلم بهره ور از معجزه ی صلح تو شد

فارغ از جنگ و هیاهوی میان مللم

 

م_هادی_جهان_آبادی


دیگر اشعار :
دیدگاه

نویسنده : علیرضا بابایی

محبوب کردن