سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید امروز: 251 ، بازدید دیروز: 377 ، کل بازدیدها: 12926997


صفحه نخست      

ماندم...چرا میبینمت با این و آن بیچاره من !

بدست علیرضا بابایی در دسته مجتبی سپید تاریخ : 96/6/13 ساعت : 11:18 صبح

ماندم...چرا میبینمت با این و آن بیچاره من !

 

ماندم...چرا میبینمت با این و آن بیچاره من !

بعد از تو من میمانم و جنگ روان بیچاره من! 

 

تنها کلام نقش من تکرار افسوس است در 

سریال اُف بر زندگی "این داستان"بیچاره من!

 

تقدیر مجذوبان تو چیزی جز این تفسیر نیست

بیچاره او بیچاره این بیچاره آن بیچاره من!

 

لبهایم از احساس دلتنگی ترک برداشتند

از بس که بوسیدم تو را هر ناگهان بیچاره من!

 

هم خنده ها هم گریه ها در اختیارم نیستند

فرقی ندارم هیچ با دیوانگان بیچاره من !

 

این روزها از چشمها میخوانم این ناگفته را

تغییر کردم از زمین تا آسمان بیچاره من !

 

مجتبی سپید 


دیگر اشعار : مجتبی سپید
دیدگاه

نویسنده : علیرضا بابایی

محبوب کردن