سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید امروز: 538 ، بازدید دیروز: 377 ، کل بازدیدها: 12927284


صفحه نخست      

بوی رفتن می دهد با من مدارا کردنت

بدست علیرضا بابایی در دسته مرجان علیشاهی تاریخ : 96/5/27 ساعت : 5:0 عصر

بوی رفتن می دهد با من مدارا کردنت

 

بوی رفتن می دهد با من مدارا کردنت 

سخت دلتنگم برای اخم و دعوا کردنت 

 

عطر خوبی می زنی از در که بیرون می روی 

دلخورم از این همه خود را فریبا کردنت 

 

گفتم آیا خسته ای از زندگانی پیش من؟ 

سخت رنجیدم من از اینگونه حاشا کردنت 

 

گفتمت میل سفر دارم تو گفتی صبر کن 

خسته ام، دلخسته از امروز و فردا کردنت 

 

می شنیدم دیشب آن لحن پر از افسوس را 

صورت گریان و آن آه و دریغا کردنت 

 

می هراسم از نگاه خیره تو سمت در 

رنگ حسرت دارد آخر این تماشا کردنت 

 

با زبان بی زبانی حرف خود را گفته ای 

می روم دیگر نمی خواهم مدارا کردنت

 

 

مرجان علیشاهی


دیگر اشعار : مرجان علیشاهی
دیدگاه

نویسنده : علیرضا بابایی

محبوب کردن