سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید امروز: 607 ، بازدید دیروز: 377 ، کل بازدیدها: 12927353


صفحه نخست      

میخواهم از دنیا بدارم دست

بدست علیرضا بابایی در دسته محمدرضا ترکی تاریخ : 96/4/27 ساعت : 7:46 عصر

می‌خواهم از دنیا بدارم دست دست تو اما مال من باشد

 

گیرم که صحرا مال من باشد  

امواج دریا مال من باشد

 

گیرم که پرواز پرستوها

در بی‌کران‌ها مال من باشد

 

گیرم که آواز قناری‌ها

در باغ تنها مال من باشد

 

یک دست ماه و دیگری خورشید

خاک زمین پامال من باشد

 

یا فرض کن هرجور می‌خواهم

امروز و فردا مال من باشد

 

اصلاَ تصور کن که غیر از تو

هر چیز و هرجا مال من باشد...

 

این داشتن‌ها عین ناداری ست

گر ملک دارا مال من باشد

 

می‌خواهم از دنیا بدارم دست

دست تو اما مال من باشد

 

وقتی تو باشی از تو سرشارم

انگار دنیا مال من باشد!

 

محمدرضا ترکی


دیگر اشعار : محمدرضا ترکی
دیدگاه

نویسنده : علیرضا بابایی

محبوب کردن