سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید امروز: 417 ، بازدید دیروز: 377 ، کل بازدیدها: 12927163


صفحه نخست      

این روزها سخاوت باد صبا کم است

بدست علیرضا بابایی در دسته تاریخ : 95/10/24 ساعت : 4:7 عصر

من دفتری پر از غزلم، ناب ناب ناب  چشمی که عاشقانه بخواند مرا کم است

 

این روزها سخاوت باد صبا کم است

یعنی خبر ز سوی تو این روزها کم است

 

اینجا کنار پنجره تنها نشسته ام

در کوچه ای که عابر درد آشنا کم است

 

من دفتری پر از غزلم، ناب ناب ناب

چشمی که عاشقانه بخواند مرا کم است

 

باز آ ببین که بی تو در این شهر پر ملال

احساس ، عشق ، عاطفه ، یا نیست یا کم است

 

اقرار می کنم که در اینجا بدون تو

حتی برای آه کشیدن هوا کم است

 

دل در جواب زمزمه های بمان من

می گفت می روم که در این سینه جا کم است

 

غیر از خدا که را بپرستم؟ تو را ، تو را

حس می کنم برای دلم یک خدا کم است

 

 

محمد سلمانی


دیگر اشعار :
دیدگاه

نویسنده : علیرضا بابایی

محبوب کردن