سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید امروز: 672 ، بازدید دیروز: 377 ، کل بازدیدها: 12927418


صفحه نخست      

تار گیسوی تو درمشت گره خورده ی باد

بدست علیرضا بابایی در دسته احسان افشاری تاریخ : 95/9/18 ساعت : 9:2 صبح

من همان نامه ی نفرین شده بودم که مرا  بارها خط زد و تا کرد ولی نفرستاد

 

تار گیسوی تو درمشت گره خورده ی باد

خبر از خانه ی ویران شده در مه می داد

 

من همان نامه ی نفرین شده بودم که مرا

بارها خط زد و تا کرد ولی نفرستاد

 

داس بر ساقه ی گندم زدی و بی خبری

آه یک مزرعه در پشت سرت راه افتاد

 

هر چه فریاد زدم ، کوه جوابم می کرد

غار در کوه چه باشد ؟ : دهنی بی فریاد

 

داشتم خواب شفایی ابدی می دیدم

که تو از راه رسیدی مرض مادرزاد

 

بغض من گریه شد و راه تماشا را بست

از تو جز منظره ایی تار ندارم در یاد

 

احسان افشاری


دیگر اشعار : احسان افشاری
دیدگاه

نویسنده : علیرضا بابایی

محبوب کردن