سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید امروز: 231 ، بازدید دیروز: 377 ، کل بازدیدها: 12926977


صفحه نخست      

دوستت دارم

بدست علیرضا بابایی در دسته عباس معروفی تاریخ : 95/6/18 ساعت : 5:59 عصر

"دوستت دارم" را در دستانم می‌چرخانم از این دست به آن دست. پس چرا هر وقت می‌خواهم به دستت بدهم نیستی؟  چرا اینجا نیستی تا "دوستت دارم" را از جنس خاک کنم، از جنس تنم، و با بوسه بپوشانمش بر تنت؟ بگذار "دوستت دارم" را از جنس نگاه کنم از جنس چشمانم و تا صبح به نفس‌های تو بدوزم.  #عباس_معروفی

 

"دوستت دارم" را

در دستانم می‌چرخانم

از این دست به آن دست.

پس چرا

هر وقت می‌خواهم

به دستت بدهم نیستی؟

 

چرا اینجا نیستی

تا "دوستت دارم" را

از جنس خاک کنم،

از جنس تنم،

و با بوسه بپوشانمش بر تنت؟

بگذار "دوستت دارم" را

از جنس نگاه کنم

از جنس چشمانم

و تا صبح به نفس‌های تو بدوزم.

 

عباس معروفی


دیگر اشعار : عباس معروفی
دیدگاه

نویسنده : علیرضا بابایی

محبوب کردن