سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید امروز: 677 ، بازدید دیروز: 377 ، کل بازدیدها: 12927423


صفحه نخست      

دلم گرفته دوباره برای بعضی ها

بدست علیرضا بابایی در دسته محمدمهدی نورقربانی تاریخ : 95/5/24 ساعت : 7:12 عصر

دلم گرفته دوباره برای بعضی ها

 

دلم گرفته دوباره برای بعضی ها

نمی رود ز سر من هوای بعضی ها

 

به ماه گفت شبی ، آفتابگردانی

برو که پُر شدنی نیست جای بعضی ها

 

چی ام؟ نوار سیاهی به روی قاب زمان

پُر است حافظه ام از صدای بعضی ها

 

غریب چون پسر نوح ، رانده از هر سو

نبود پشت سر من دعای بعضی ها

 

شکوه مجلس شادی من نشد احدی

منی که کشته شدم در عزای بعضی ها

 

درآغُل منِ چوپان عزا و عید یکی ست

به هر بهانه دلم شد فدای بعضی ها

 

بهای فرش دلم چون فزون شود چه غمی ست

اگر لگد بشود زیر پای بعضی ها

 

دلم گرفته برای گذشته های خودم

برای درد و دل و شانه های بعضی ها

 

طبیب شهرم و درمانده از علاج خودم

رواست بر دل من ناروای بعضی ها

 

 

محمدمهدی  نورقربانی


دیگر اشعار : محمدمهدی نورقربانی
دیدگاه

نویسنده : علیرضا بابایی

محبوب کردن