سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید امروز: 10 ، بازدید دیروز: 974 ، کل بازدیدها: 12933018


صفحه نخست      

امشب عروسش می شوی…من دوستت دارم هنوز!

بدست علیرضا بابایی در دسته مهدی حسینی تاریخ : 95/1/23 ساعت : 11:29 صبح

امشب عروسش می شوی…من دوستت دارم هنوز!

 

امشب عروسش می شوی…من دوستت دارم هنوز!

بی من چه شیرین میروی…من دوستت دارم هنوز!

 

در این مثلث سوختم…دارم به سویت می دوم

داری به سویش میدوی…من دوستت دارم هنوز!

 

قسمت نشد در این غزل…شاید جهان دیگری…

مستی و رقص و مثنوی..!من دوستت دارم هنوز!

 

امشب برایت بغض من کل میکشد محبوب من!

حتی اگر هم نشنوی من دوستت دارم هنوز!

 

در سنگسار قلب من لبخند تو زیباترست…

یک جور خاص معنوی من دوستت دارم هنوز!

 

خوشبخت باشی عمر من در پنت هاس برج عشق!!!

در ایستگاه مولوی من دوستت دارم هنوز!

 

دارد غرورم میچکد از چشمهایم روی تخت…!

داری عروسش می شوی…من دوستت دارم هنوز

 

مهدی حسینی


دیگر اشعار : مهدی حسینی
دیدگاه

نویسنده : علیرضا بابایی

محبوب کردن