سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید امروز: 191 ، بازدید دیروز: 974 ، کل بازدیدها: 12933199


صفحه نخست      

دلم وا مانده در کاری که فکرش را نمی کردم

بدست علیرضا بابایی در دسته مرتضی خدمتی تاریخ : 94/10/22 ساعت : 10:23 عصر

دلم وا مانده در کاری که فکرش را نمی کردم

 

دلم وا مانده در کاری که فکرش را نمی کردم
سرم خورده به دیواری که فکرش را نمی کردم

مدارجبر هستی را فقط بیهوده می گردم
اسیرم کرده تکراری که فکرش را نمی کردم

خرابم می کند با اخم وبا لبخند می سازد
دلم را برده معماری که فکرش را نمی کردم

زمین را مثل اسکندربه حکم عشق او گشتم
شدم سرباز بیماری که فکرش را نمی کردم

ولی هرنقطه ای رفتم شعاع درد دورم زد
به دستش داشت پرگاری که فکرش رانمی کردم

به هر دستی که دور گردنم افتاد دل بستم
مرا زد عاقبت ماری که فکرش را نمی کردم .........


مرتضی خدمتی


دیگر اشعار : مرتضی خدمتی
دیدگاه

نویسنده : علیرضا بابایی

محبوب کردن