سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید امروز: 457 ، بازدید دیروز: 974 ، کل بازدیدها: 12933465


صفحه نخست      

پریشان تو ام هرچند می دانم نمی دانی...!

بدست علیرضا بابایی در دسته تاریخ : 94/7/5 ساعت : 1:5 عصر



پریشان تو ام هرچند می دانم نمی دانی
چه حالی دارد ای گیسوکمند من پریشانی

سرانجام دل شوریده ام را می توان فهمید
از آن چشمان مست و تیغ های ناب زنجانی

من از اول اسیر بوسه و آغوش بودم، آه
خصوصا بوسه ی شیرین شورانگیز پنهانی

زبان عشق اگر مردم بلد بودند می دیدند
که چشمان تو استادند، استاد غزل خوانی

غزل عمری بدهکار اداهای تو خواهد بود
جنون مرهون من، این تازه مجنون خیابانی

چه در جان و دل زاهد گذشت از گردش چشمت
که می شد خواند از چشمش:"خداحافظ مسلمانی"

نه من تنها مقیم معبد عشق تو ام، پیداست
تمام شهر هم ذکر تو می گویند پنهانی

اگرچه سینه چاکان غم عشق تو بسیارند
یکی شان من نخواهد شد خودت هم خوب می دانی

"کمال الدین علاءالدینی شورمستی"

              


دیگر اشعار :
دیدگاه

نویسنده : علیرضا بابایی

محبوب کردن