سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید امروز: 434 ، بازدید دیروز: 528 ، کل بازدیدها: 12932468


صفحه نخست      

عوض کردم به جایت آب تنگ و خاک گلدان را

بدست علیرضا بابایی در دسته سیدعلیرضا جعفری تاریخ : 94/6/22 ساعت : 9:38 صبح

شبیه پنجره هر صبح روی من به تو باز است

عوض کردم به جایت آب تنگ و خاک گلدان را

و جارو می کشم این کوچه ی رو به خیابان را

 

شبیه پنجره هر صبح روی من به تو باز است

نوازش می کنم با بوسه ام گل های ایوان را

 

هوای خانه ام را مه گرفته، قطره های اشک

شبیه آب دریا شور کرده چای فنجان را

 

کجایی تا ببینی پا به پای ام ابر می گرید

به روی سقف خانه می نوازد "باز باران" را

 

نمی دانی چه رنجی می کشم در کنج تنهایی

مگر روزی بخوانی خط به خط دیوار زندان را

 

لبم خشکید از بی مهری و قلبم ترک برداشت

نمی پرسد کسی این روزها حال بیابان را

 

سیدعلیرضا جعفری


دیگر اشعار : سیدعلیرضا جعفری
دیدگاه

نویسنده : علیرضا بابایی

محبوب کردن