سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید امروز: 706 ، بازدید دیروز: 1253 ، کل بازدیدها: 12958918


صفحه نخست      

مثل فرمانروای بی لشکر ، تازه دیدم شکست یعنی چه !

بدست علیرضا بابایی در دسته زهرا غفاری تاریخ : 94/3/8 ساعت : 12:43 عصر

فرمانروای بی لشکر

مثل فرمانروای بی لشکر ، تازه دیدم شکست یعنی چه !
عاشقش هستم و نمی فهمم دیگر او رفته است یعنی چه !

من همانند جلگه ها هستم تو که از سوی صخره می آیی
جای من نیستی نمی دانی ، معنی سطح پست یعنی چه !

غرق در چله های انگورت ، دل به دنیای محتسب زده ام
تو نفهمیده ای سر و سِرِّ _ تاک با حال مست یعنی چه !

من و یک عمر دل به تو بستن، عاشق قلب سنگی ات بودن
با تو بودم ولی نفهمیدم ، آدم بت پرست یعنی چه !

مثل تمثیل ماهی و دریاست نسبت و حس ما به یک دیگر
حال جان می دهم که می فهمم، دیگر او رفته است یعنی چه !

زهرا غفاری


دیگر اشعار : زهرا غفاری
دیدگاه

نویسنده : علیرضا بابایی

محبوب کردن