سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید امروز: 214 ، بازدید دیروز: 1109 ، کل بازدیدها: 12952309


صفحه نخست      

این عکس شرح اش اما آسان و مختصر نیست ...!

بدست در دسته محمدعلی بهمنی تاریخ : 94/2/9 ساعت : 11:23 صبح



عکس من است این عکس،عکاس کم هنر نیست
حتی منِ من از من ، این گونه با خبر نیست!


عکاس در یقینش یک چهره آفریده ست

شکل منی که در من دیگر از او اثر نیست!

 


حسی سمج به تکرار می گوید این خود توست
لب می گزم : نه ، وهم است وهم است و بیشتر نیست!


باور کنید از من شاعرتر است این عکس

اوهام پیرسالی در دفترش اگر نیست!



من چشم و گوش خود را از یاد برده ام_او

عکس من است هشدار :این عکس کور و کر نیست



روشن ترین دلیلم در قاب بودن اوست

من دربدرترینم ، این عکس دربدر نیست!



درگیر خویش کرده ست ذهن مشوش ام را

این عکس شرح اش اما آسان و مختصر نیست ...!

 

 

"محمد علی بهمنی"

 


دیگر اشعار : محمدعلی بهمنی

محبوب کردن