سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید امروز: 241 ، بازدید دیروز: 974 ، کل بازدیدها: 12933249


صفحه نخست      

سیب آن زمان که سرخ شود سیب است

بدست علیرضا بابایی در دسته بابک دولتی تاریخ : 93/7/9 ساعت : 2:8 عصر

 

خاتون ! خودم کتیبه ای از آهم ، دیگر ز تو ملال نمی خواهم

حرفی بزن سکوت تو پیرم کرد ، من واژه های لال نمی خواهم

تردیدی آن چنان که تو می دانی ، مثل خوره به جان من افتاده ست

چیزی بگو که دلخوشی ام باشد ، تقدیر و احتمال نمی خواهم

با این چنین تبسم کمرنگی ، برگشتنت قشنگ نخواهد بود

سیب آن زمان که سرخ شود سیب است ، من هدیه های کال نمی خواهم

روزی دلت گرفت و گمان کردی ، وقتش رسیده است که برگردی

پای همان درخت اساطیری ، تقویم ماه و سال نمی خواهم

من دلخوشم به این که کنار تو ، یک عمر آشنای قفس باشم

پرواز را ز یاد نخواهم برد ، اما دوباره بال نمی خواهم

آری ، اگر به خویش قبولاندم ، تو رفته ای و باز نخواهی گشت

دل می دهم به هر چه که باداباد ! از مرگ هم مجال نمی خواهم ....

بابک دولتی 

 

 


دیگر اشعار : بابک دولتی
دیدگاه

نویسنده : علیرضا بابایی

محبوب کردن