سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید امروز: 739 ، بازدید دیروز: 528 ، کل بازدیدها: 12932773


صفحه نخست      

تو که چشمان تو با هرکه به جز من بد نیست

بدست علیرضا بابایی در دسته رویا باقری تاریخ : 93/7/5 ساعت : 9:53 عصر

تو که چشمان تو با هرکه به جز من بد نیست
تو که در آخر هر جزر نگاهت مد نیست


تو که دلخوش شده ای با عسل خاطره ها
غم تو با غم دلتنگی من یک حد نیست!


سایه ام طعنه به من می زند و می شنوم :
- اثر از او که همه درد تو می فهمد نیست


آن که با عشق به چشمان تو با غصه گریست
این که هرشب به تب سرد تو می خندد نیست


آن که با هر نفسش مایه ی آرام تو بود
این که راه نفست را به تو می بندد نیست


ماهی قرمز احساس دلم در خطر است
دل تو معنی این فاجعه می فهمد ، نیست ؟


نیمه ی دیگر من با من از این حرف بزن
که غم دوری و نادیدن تو ممتد نیست !


گاه گاهی همه ی هستی این قلب اسیر
خبر از این دل پر غصه بگیری بد نیست

رویا باقری


 

با تشکر از سارا خانم گل تقدیم شماگل تقدیم شماگل تقدیم شمابخاطر پیشنهاد این شعر


دیگر اشعار : رویا باقری
دیدگاه

نویسنده : علیرضا بابایی

محبوب کردن